Dolar 41,8312
Euro 48,6189
Altın 5.396,71
BİST 10.720,36
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara 12°C
Az Bulutlu
Ankara
12°C
Az Bulutlu
Pts 15°C
Sal 17°C
Çar 17°C
Per 16°C

Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı

Vatandaşlara sunulan hizmetlerin kalitesini arttırmaya yönelik adımlar atan Büyükşehir, zabıta işçisine ‘etkili iletişim’ konusunda seminer verdi

Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı
REKLAM ALANI
24 Mayıs 2024 16:36
44

Kocaeli halkının huzuru, refahı ve sıhhati için 7/24 misyon yapan Büyükşehir Zabıtası, vatandaşlara daha düzgün hizmet verebilmek ismine daima kendini yeniliyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, hizmet içi eğitim kapsamında işçiye “etkili iletişim”, “öfke kontrolü” ve “problem çözme” konusunda seminer verdi. Zabıta Dairesi Başkanlığı Eğitim Salonu’nda düzenlenen seminere Zabıta Şube Müdürlüğü ve Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü işçisi katıldı.

VATANDAŞLA KALİTELİ İLETİŞİM
Zabıta Şube Müdürü Faruk Tarı tarafından verilen eğitimde tesirli bağlantının kıymeti anlatıldı. Gerçekleştirdiği sunumla gerçek bağlantının püf noktalarını anlatan Tarı, vatandaşla olan irtibatın kaliteli hale getirilmesini isteyerek, işçiden daha özverili çalışmalarını istedi. Büyükşehir Zabıta Dairesi Başkanlığı’nda eğitimlerin dönemler halinde devam edeceği belirtildi.

ARA REKLAM ALANI

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,