Dolar 41,8312
Euro 48,6189
Altın 5.396,71
BİST 10.720,36
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara 11°C
Az Bulutlu
Ankara
11°C
Az Bulutlu
Pts 15°C
Sal 17°C
Çar 17°C
Per 15°C

Türkiye Finans ‘En çalışkan akıllı asistan’ ARI’yı tanıttı

Türkiye Finans, dijital bankacılıktaki öncü vizyonu doğrultusunda yapay zekâ takviyeli yeni dijital kanalı akıllı asistan ARI’yı hayata geçirdi.

Türkiye Finans ‘En çalışkan akıllı asistan’ ARI’yı tanıttı
REKLAM ALANI
21 Mayıs 2024 00:36
38

Türkiye Finans’ın dijital müşteri tecrübesini geliştirme adımlarından biri olan akıllı asistan ile müşteriler birçok bankacılık süreçlerini ‘En çalışkan akıllı asistan’ ARI ile yapabilecek.

Müşteri tecrübesinde dijitalleşme adımlarına sürat kesmeden devam eden Türkiye Finans yapay zekâ takviyeli yeni dijital kanalı akıllı asistanı ARI’yı tanıttı.  Çalışkanlığın simgesi olması nedeniyle ARI ismi verilen sohbet robotu (chatbot) ile birlikte Türkiye Finans Taşınabilir ve İnternet Şube üzerinden birçok bankacılık süreçleri sanal asistan teknolojisi kullanarak daha süratli ve kolay biçimde gerçekleştirilebilecek. Müşterilerden ARI’nın sunduğu hizmetler dışında bir süreç talebi gelmesi durumunda ise anında canlı takviye kontağına yönlendirilecek. Türkiye Finans müşterilerinin, 7/24 diledikleri yerden finansal tahlillere daha süratli ulaşmaları için Türkiye Finans Mobil’in en yeni versiyonunu kullanmaları kâfi olacak.

ARA REKLAM ALANI

“Müşteri tecrübemizi dijitalleştirmeye devam ediyoruz”

Konuyla ilgili açıklama yapan Türkiye Finans Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Melis TOSUN ARSLAN şunları söyledi: “Hayat Taşınabilir Bankan Mobil” mottosundan yola çıkarak müşterilerin her an her yerden başlatılabilen bankacılık seyahatlerini Türkiye Finans’ın insan odaklı teknoloji yaklaşımıyla inançlı, akıcı ve daha dijital bir hale getirdik. Daima geliştirdiğimiz teknolojik altyapımız ve inovasyon yaklaşımımızla müşteri tecrübemizi dijitalleştirmeye, hizmetlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. ‘En çalışkan akıllı asistan’ ARI ile müşterilerimizin eser ve hizmetlerimize daha kolay erişebilmelerini ve sohbet ederek bankacılık süreçlerini gerçekleştirebilmelerini sağladık. Bankamızda dijital dönüşümü teknoloji yatırımları ve dijital kanallardan hizmet sunmanın ötesine taşıyor, ilgili teknolojik yetkinlikleri yatay olarak bankanın tüm ünitelerine kazandırarak gerçekleştiriyoruz. ARI projemiz, bunun en hoş örneklerinden biri oldu. 

Müşterilerimizin beklentilerini ve gereksinimlerini önemsiyoruz. Yeni dijital kanalımız ARI, müşterilerimizle en ağır bağlantı kurduğumuz Çağrı Merkezi’ne gelen soru ve taleplerin dijital teknolojilerle tahlil edilmesiyle öğrenmeye ve gelişmeye devam edecek.  Bu nedenle ARI, müşteri hizmetlerini geliştiren ve operasyonel verimliliği artıran, yapay zekâ teknolojisi ile insanın el ele verdiği güçlü bir araç oldu.  ARI üzere dijital projelerle tüm müşterilerimize ve çalışanlarımıza vakitlerini ikram etmek istiyoruz.

Müşterilerimiz yeni dijital kanalımızda menüler ortası gezinerek vakit kaybetmeden ARI’ya öğretilmiş bilgiler dâhilinde süreçlerini daha süratli yapabilecek. Buna ek olarak müşterilerimiz dilediklerinde anında canlı takviyeden faydalanabilecek. ARI’nın sunduğu hizmet ve süreç yelpazesini daima olarak güncelleyerek geleceğin dijital bankacılık dünyası için çalışmaya devam edeceğiz.” 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI