Dolar 41,8312
Euro 48,6189
Altın 5.396,71
BİST 10.720,36
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara 11°C
Az Bulutlu
Ankara
11°C
Az Bulutlu
Pts 15°C
Sal 17°C
Çar 17°C
Per 15°C

AXA Türkiye, Farklıyız, Fark Yaratmakta Kararlıyız konseptli acente buluşmalarını Türkiye genelinde 8 bölgesine bağlı 9 ili kapsayan etkinlikleriyle tamamladı

AXA Türkiye, 2024 sürdürülebilir gelişim ve büyüme amaçlarını acenteleriyle paylaşmak ve onları yeni periyoda hazırlamak üzere “Farklıyız, Fark Yaratmakta Kararlıyız” mottosuyla gerçekleştirdiği buluşmalarını yaptığı tipini 9 vilayette 4000 acente ile bir ortaya gelerek tamamladı.

AXA Türkiye, Farklıyız, Fark Yaratmakta Kararlıyız konseptli acente buluşmalarını Türkiye genelinde 8 bölgesine bağlı 9 ili kapsayan etkinlikleriyle tamamladı
REKLAM ALANI
23 Mayıs 2024 22:36
37

Acenteler için yeni bir devrin başladığına dikkat çeken AXA Türkiye CEO’su Yavuz Ölken 9 farklı kentte gerçekleşen etkinliklere ait değerlendirmede şunları söyledi:

“Öncelikle bölgelerimizde bulunan acentelerimizin yüzde 90’ın üzerinde katılım  göstermesi bizi çok memnun etti. Bölge müdürlüklerimizin acentelerimizle ne kadar verimli işler yaptığını yerinde dinlemek bizler için çok değerliydi. Önümüzdeki iki yılı AXA Türkiye için büyük atılımların yapılacağı, sürdürülebilir gelişim ve büyümenin sağlanacağı bir devir olarak belirledik.

ARA REKLAM ALANI

Ve gördük ki acentelerimizle tıpkı noktadayız. Acentelerimize; sigorta dalında bir arada farklıyız, farklı olmakta kararlıyız dedik. Önümüzdeki fırsatları, geleceği, yeni trendleri ve yeni trendlerde karşımıza çıkan sigortalı hizmetlerini konuştuk. Her bölgede vilayetlere ait kırılımları paylaştık ve maksatlara ulaşma konusunda tahlilleri sunduk.”

“Önümüzdeki 10 yıl içinde dünyanın her noktasında sigortacılar, hizmet sağlayıcılar, perakendeciler birinci sefer beş nesle birden hizmet ve eser satacaklar. Hepimiz buna hazırlıklı olmalıyız…”

Toplam nüfusa oranla sigortasızlık oranlarının yüksek olduğu bir coğrafyada büyümekten öbür deva yok diyen Ölken, büyüyebilmek için de kendi bahçemizden başlayacağız dedi ve ekledi: “Elimizdeki bütün potansiyele bakacağız. Önümüzdeki 10 yıl içinde dünyanın her noktasında sigortacılar, hizmet sağlayıcılar, perakendeciler birinci sefer beş kuşağa birden hizmet ve eser satacaklar. Hepimiz buna çok âlâ hazırlanmalıyız. Daha çok müşteriye ulaşıp daha çok teklif vermemiz gereken bir devirdeyiz. Dal rekabet açısından farklılıklarını ortaya koymalı. Rekabetin yapan bir biçimde gelişmesi, daldaki tüm oyuncuların üste hakikat ilerlemesini sağlayabilir. Dünyadaki sigorta şirketleri de prim odaklı ve bu durum satın alma gücüyle bağlantılı. İktisadın olağanlaşmaya başlamasıyla birlikte, fiyat farklarının daralacağı ve hizmet farklılıklarının daha besbelli hale geleceği bir periyoda girebiliriz. Bu süreçte, sigorta acentelerinin müşterilere sundukları hizmet daha ön plana çıkacaktır. Acenteler yine oyun kurucu rolünü üstlenebilir. Biz bu mevzuda acentelerimize farklı tahlil yolları ve bakış açısı sunduğumuza inanıyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI