Acer müşteri hizmetlerinde ideal yaklaşımın standartlarını belirliyor
Acer müşteri hizmetleri verimliliği artırıyor, karmaşayı azaltıyor, günün her saati sunduğu dayanakla müşterilerimizin işlerine kesintisiz olarak devam edebilmesini sağlıyor

Satış sonrası hizmetler, tüketicilerin marka tercihinde tasarım ve eser kalitesiyle bir arada değerlendirmeye aldığı çok değerli bir diğer öge. Bu nedenle müşteri hizmetleri, her vakit Acer kurumsal stratejilerinin merkezinde yer alıyor. Bu kıymetli hizmeti dışarıdan temin eden pek çok rakibinin bilakis Acer, tamir merkezlerinin denetimini büsbütün kendi elinde tutuyor. Böylelikle pazar dinamiklerine ahenk sağlıyor, tamir süreçlerini azamî esneklikle optimize ediyor ve en yüksek tamirat kalitesini garanti altına alıyor.
Servise sahip olmanın avantajları
Acer’ın sahip olduğu tecrübeli lojistik, davet ve tamirat merkezleri, tamir zinciri prosedürlerini optimize etmek için harika bir formda senkronize ediliyor. Bu sayede Acer, plansız işletme ve bakım masraflarını en aza indiriyor. Tek bir merkezde yaşanabilecek darboğazları önlemek için eserler öbür tamirat merkezlerine dağıtılıyor; stokta olmayan yedek kesimler Acer’ın Polonya’daki lojistik merkezinden süratle gönderiliyor yahut öteki bir servis merkezi tarafından tedarik ediliyor; Acer teknisyenleri ağır devirlerde uzmanlıklarını ve takviyelerini paylaşmak için merkezler ortasında hareket edebiliyor.
Bu esneklik beraberinde şunları getiriyor:
- Onarım süreçleri ortalama 4 ila 5 gün ortasında tamamlanıyor.
- Onarım kalitesi garanti altına alınıyor. Her modül, bilgisayarın birinci teslim edildiği tamir merkezi tarafından kullanılan kriterlere nazaran onarılıyor.
- Daha akıcı ve fonksiyonel depo idaresi sağlanıyor. Uzun vadeli depolama en aza indiriliyor.
- Sistem ve süreçlerin gereksinimlere nazaran özelleştirilmesi sayesinde daha şahsileştirilmiş hizmet sunulabiliyor.
- Dahili teknisyenler teknolojiye, sistemlere ve süreçlere hakim olduğundan sıkıntılar karşısında daha verimli tahliller ortaya koyulabiliyor.
- Müşteri dataları için daha inançlı bir ortam sağlanıyor. Müşteriler, L1 profesyonellerinden oluşan sertifikalı grubun tüm bilgileri inançlı ve emniyetli bir biçimde yönettiğinden emin olmanın rahatlığını yaşıyor.
360 derece kapsama alanı
Acer CarePlus garanti paketleri öncelikli servis, telefon dayanağı ve muhafaza sunarken, standart garanti müddetini birebir servis düzeyiyle uzatıyor ve beklenmedik tamir yahut değiştirme maliyetlerine karşı daha uzun müddetli müdafaa sağlıyor.
Standart İşletme Paketi | Yerinde tamirat, Milletlerarası Seyahat Garantisi, Pil değişimi, Medya saklama
Deluxe İşletme Paketi | Yerinde tamir, Memleketler arası Seyahat Garantisi, Pil değişimi, Medya saklama, Ekipman Koruması
Premium İşletme Paketi | Garanti mühletinin 2 yıldan 4 yıla uzatılması, Ekipman müdafaası, Öncelikli tamir, Kaliteli tamirat hizmeti
Bunların yanı sıra Acer White Gloves, yüksek seviyede itina gösterilen ve detaylara dikkat edilen Premium bir hizmet olarak sunuluyor. İşletmelerin muhtaçlıklarını karşılamak üzere özelleştirilen bu hizmet, aygıt kaydı, yazılım ve donanım yükseltmeleri, öncelikli ve yerinde tamir, data silme, bilgi geri yükleme ve yedeklemeyi içerebiliyor.
Servisi sürdürülebilir bir iş kolu olarak benimsemek: Enfinitec modeli
Standart işletim prosedürleri, ISO sertifikaları ve çok sayıda ödül eşliğinde Acer’ın satış sonrası hizmetleri bilgi teknolojileri dalında bir referans haline geldi. Bu başarılarına dayanarak Enfinitec’i kuran Acer, çok sayıda eserde beyaz etiketli tamir sunarak hizmet yelpazesini BT’nin ötesine genişletiyor.
Enfinitec, eserlerin hayat döngüsünü uzatarak yahut onlara ikinci bir ömür talihi tanıyarak, daha sürdürülebilir ve sorumlu bir dünyaya yönelik şirket misyonumuzu kusursuz bir halde temsil ediyor.
Enfinitec, yeni pazarlara açılmak ve sürdürülebilir satış sonrası hizmetlerde uzmanlık arayan başka bölümlere hizmet vermek gayesiyle, sürdürülebilirliğe ve sorumluluğa odaklanarak satış sonrası hizmet kesiminde dönüştürücü bir güç olmaya hazırlanıyor. 2023’ün sonunda kurulan Enfinitec, şu an farklı ülkelerdeki sekiz lokasyonda 1.000’den fazla çalışanı olan bağımsız bir Avrupa hizmet şirketi konumunda.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı