Dolar 41,8312
Euro 48,6189
Altın 5.396,71
BİST 10.720,36
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara 16°C
Az Bulutlu
Ankara
16°C
Az Bulutlu
Paz 12°C
Pts 15°C
Sal 17°C
Çar 17°C

Anadolu Efes, “Eşitlik Bir Güne Sığmaz” projesiyle EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde finalde

Basketbol alanlarında yakaladığı büyük muvaffakiyetleri, imza attığı toplumsal projelerle taçlandıran Anadolu Efes Spor Kulübü, EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’ne bu yıl da manalı bir çalışmayla katıldı.

Anadolu Efes, “Eşitlik Bir Güne Sığmaz” projesiyle EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde finalde
REKLAM ALANI
27 Haziran 2024 08:00
27

EuroLeague tarafından her yıl düzenlenen Devotion Pazarlama Ödülleri’nde en çok ödül alan ekip olan Anadolu Efes, “Eşitlik Bir Güne Sığmaz” projesiyle, 2024’te de finalist ekiplerden biri oldu. Eşitlik Bir Güne Sığmaz projesi, Anadolu Efes’in Birleşmiş Milletlerin Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” hususu çerçevesinde uzun müddettir hayata geçirdiği çalışmalara odaklanıyor. 

Basketbol alanlarında yakaladığı büyük muvaffakiyetleri, imza attığı toplumsal projelerle taçlandıran Anadolu Efes Spor Kulübü, EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’ne bu yıl da manalı bir çalışmayla katıldı.  

ARA REKLAM ALANI

EuroLeague tarafından “Avrupa’nın En Düzgün Pazarlama Yapan Kulübü” seçilen birinci Türk ekibi olan Anadolu Efes, şimdiye kadar beş kere Altın ve üç kere de Gümüş Ödül kazandığı Devotion Pazarlama Ödülleri’nde bir kere daha finale çıkma başarısı elde etti.

Toplumsal sıkıntılara sunduğu tahlillerle fark yaratıyor

Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı’nın Türkiye’deki partnerlerinden biri olan Anadolu Efes, gerçekleştirdiği projelerde; Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan 5 numaralı Toplumsal Cinsiyet Eşitliği, 10 numaralı Eşitsizliklerin Azaltılması ve 17 numaralı Emeller için Paydaşlıklar hususlarını sahipleniyor. 

Toplumsal problemlere sunduğu tahlillerle fark yaratan Anadolu Efes’in, Eşitlik Bir Güne Sığmaz projesi “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” alanında hayata geçirdiği çalışmalara odaklanıyor. 

Yanındayız Derneği ile iş birliği 

Anadolu Efes’in “Eşitlik Bir Güne Sığmaz” projesini taçlandırdığı müsabaka ise 7 Mart 2024 tarihinde Bayern Münih ile oynanan EuroLeague maçı oldu.  

Maç günü konseptini, “8 Mart Dünya Bayanlar Günü” olarak belirleyen kulüp, cinsiyet eşitliği konusunda kıymetli çalışmalara imza atmış olan Yanındayız Derneği ile iş birliği yaptı. Dernekten danışmanlık da alan Anadolu Efes, toplumda kökleşmiş cinsiyetçi algılara karşı çıkmak ve bayan istihdamına dikkat çekmek için tüm sporseverleri bir defa daha harekete geçmeye çağırdı.

Projenin tesirini ve erişimini artırmak isteyen Anadolu Efes’in maçtan uzun mühlet evvel yayınladığı görüntü çalışmasında, grubun yıldız oyuncuları ve Başantrenör Tomislav Mijatovic rol aldı. Öbür bağlantı çalışmalarını destekleyen görüntü sayesinde milyonlarca şahsa ulaşıldı. 

Maç gününe ise salondaki led ekranlarda, fuaye alanında ve aktiflik anonsları sırasındaki proje görselleriyle başlangıç yapıldı. Resmi yayıncı kuruluş S Sport, projeye takviye olarak maç yayınında toplumsal cinsiyet eşitliği konusuna dikkat çeken iletileri ekran başındaki basketbolseverlere ulaştırdı. Bu kıymetli proje, tüm medya kuruluşlarından da dayanak aldı. 

Karşılaşmanın devre ortasında da özel bir aktifliğe imza atıldı. Parkeye davet edilen Anadolu Efes Spor Kulübü ailesinin bayan işçileri taraftarlar tarafından dakikalarca alkışlanarak onurlandırıldı.  

Kadın taraftarların imza attığı forma, Shane Larkin’e armağan edildi

Anadolu Efes, bu kıymetli maçta bayan taraftarlarına bir sürpriz daha sundu. Sadece bayan taraftarların imzaladığı forma, Çaylak tarafından kadro kaptanı Shane Larkin’e ikram edildi. Bu özel forma, yeniden Çaylak tarafından kulüp binasına asılarak ölümsüzleştirildi. Projenin devamı niteliğindeki adımlarla, maçtan sonraki günler ve haftalarda da bildiriler paylaşıldı. 

Anadolu Efes’in “Eşitlik Bir Güne Sığmaz” projesi, büyük bir tesir uyandırdı. Medya kuruluşlarının, spor tertiplerinin, sponsorların, destekçilerin, taraftarların ve paydaşların takviyesiyle maç günü salonda bulunan on beş binden fazla seyircinin çok ötesinde on milyona yakın kişi proje kapsamında yapılan uygulamalardan haberdar oldu.

“Eşitlik Bir Güne Sığmaz” projesiyle, toplumsal cinsiyet eşitsizliğini gündeme taşımayı sürdüren Anadolu Efes, sorunun sırf 8 Mart Dünya Bayanlar Günü özelinde kalmamasını, eşitsizliğe her an karşı çıkılması gerektiğini vurgulamaya devam ediyor. 

Basketbolun marka bedelini artıran kulüplere sunulan EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde kazanan projeler ise Temmuz ayı içerisinde açıklanacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI